مصاحبه آرشیو خبر ها
تنها راه ماندن دوباره گونزالو هیگواین در یوونتوس!

تنها راه ماندن دوباره گونزالو هیگواین در یوونتوس!

 

برای ماندن گونزالو هیگواین در یوونتوس و پوشیدن دوباره شماره 9، تنها یك راه دیگر باقیمانده است؛ راهي كه ماسیمو پاوان خبرنگار ارشد Tutto Juve و از فعالان رسانه‌ای متمایل به یوونتوس در گفتگو با Radio BiancoNera نقشه مسیرش را ترسیم كرده است.

 

در صورت درخشش هیگواین در تركیب یوونتوس در دیدارهای این تیم در شرق آسیا، او می‌تواند اعتبار از دست رفته و توجهات هواداران ناراضی از بازگشت او به تیم را تا حدود بسیار زیادی جبران كند. صحبت‌های ساری بعد از دیدار مقابل تاتنهام در مورد هیگواین، نشان دهنده رضایت سرمربی یووه از تلاش‌ها و ممارست این بازیكن است. ساری هوشمندانه در پیش‌چشم خبرنگاران بدون تمجید اغراق‌آمیز از بازیكن موردعلاقه‌اش، از ذهنیت مثبت ال‌پیپیتا در تمرینات یوونتوس كه باعث نمایشی خوب و توأم با گلزنی در این دیدار شد، صحبت كرده است. این بازیكن آرژانتینی می‌تواند در جام بین‌المللی قهرمانان، همانند درخشش آندره‌ا فاویلی در تركیب یوونتوس در دوره پیشین این تورنمنت، بخش اعظمی از نبوغ از دست‌رفته گلزنی‌اش را دوباره احضار كند و در منظر افكار عمومی یكبار دیگر دیده شود. بعد از گذار از این بزنگاه، او مسیری آسان‌تر را در پیش خواهد داشت؛ كاهش دستمزد سالیانه‌اش به نصف و تمدید قرارداد با یوونتوس و اعطای تضمین‌های بیشتر به باشگاه. محقق شدن این سناریو می‌تواند بانوی‌پیر را مجاب به مصالحه با او كند و بازیكنی دیگر كه می‌تواند مویس كین باشد را برای خروج، جایگزین هیگواین كند.

 

در عين حال روزنامه La Gazzetta dello Sport در شماره امروز خود، هيگواين را علي‌رغم نمايش خوبش در ديدار مقابل تاتنهام، همچنان در آستانه خروج از يوونتوس دانست و از عدم تغيير تصميم مديران يووه در خصوص او خبر داد. به گفته اين روزنامه پر تيراژ چاپ ميلان؛ ال‌پيپيتا به زودي و پس از قطعي شدن پيوستن ادين ژكو به اينتر، به جمع جالوروسي‌ها اضافه خواهد شد.

 

گفتنی است گل گونزالو هیگواین در مقابل تاتنهام هاتسپر پنجاه و ششمین گل این بازیكن برای یوونتوس در طول 106 بازی این مهاجم آرژانتینی برای بیانكونری بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: